فرودگاه بین المللی آبادان

فرودگاه بین المللی آبادان

افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور در مسیر مشهد – آبادان

تاریخ انتشار: 
09/15/2013

 
پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در مسیر مشهد – آبادان و بالعکس افزایش پیدا کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه آبادان، شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در دهه‌ی پایانی شهریور ماه یک پرواز دیگر به مسیر مشهد – آبادان – مشهد افزود تا مجموع پروازهای این شرکت در مسیر مذکور به پنج پرواز در هفته برسد.
شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور در حال حاضر در همه روزهای هفته به جز روزهای سه‌شنبه در مسیر مشهد – آبادان و بالعکس فعال است.
یادآور می‌شود؛ این شرکت علاوه بر سرویس‌دهی در مسیر مشهد مقدس در مسیرهای تهران، اصفهان و بندرعباس نیز در فرودگاه آبادان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.
گفتنی است؛ با افزایش این پرواز تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه آبادان در مسیر مشهد به 20 پرواز رسید که توسط شرکت‌های هواپیمایی نفت، ایران‌ایر تور و زاگرس انجام می‌شود.



:
:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

پیشگفتار

فرودگاه آبادان در زمره اولین فرودگاههای کشور است که در سال 1320 توسط شرکت ملی نفت ایران احداث شده است. این فرودگاه در ضلع شرقی جزیره آبادان در موقعیت جغرافیایی 48 درجه و 13 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و 30 درجه و 22 دقیقه و 16 ثانیه عرض شمالی در زمینی به مساحت 372/66 هکتار واقع گردیده است که از شرق و جنوب به شهر آبادان به فاصله 10 کیلومتر تا مرکز شهر، از شمال به خرمشهر و از غرب به رودخانه اروند و مرز کشور عراق منتهی می شود. کمترین فاصله فنس این فرودگاه تا مرز عراق 1800 متر در جنوب فرودگاه موقعیت باند 32R واقع گردیده است.
امکانات وب
Google

در اين سایت
در كل اينترنت